Markus Schulz
W ciągu ostatnich 10 lat Markus Schulz wypracował swój niepowtarzalny i niepodrabialny styl - połączył progressive, trance i house, aby stworzyć własne unikalne brzmienie fusion. Zaczynał na scenie rave w Arizonie w latach 90. i szybko stał się znany na całym świecie. Wydawnictwa zaczęły się bić o niego, a współpraca z Armadą i Coldharbour wyniosła go na szczyty amerykańskiej rewolucji EDM.