Putin and the Five Seas War
Vladimir Putin wants to extend Russian control over the five seas: The Caspian Sea, The Black Sea, The Baltic, the Azov Sea, and the White Sea, as part of a campaign to increase Russian influence and might in the world. This documentary takes an in-depth look at Moscow’s ‘Five Seas System’, a geopolitical strategy little known in the West, and how its implementation is leading to instability and war.