Re: Sweden's Gang Problem Worsens
For years, Sweden has been the scene of violent clashes between rival gangs, holding the European record for gun deaths. In 2021, ARTE first met gang members and social workers from the port city of Helsingborg. Three years on, shootings and bomb attacks continue to rock the country. And the perpetrators are getting younger and younger.