Re: Szwecja
Szwecja od lat zmaga się z rosnącą przestępczością – coraz częściej dochodzi tam do brutalnych starć między rywalizującymi gangami. Nasza ekipa reporterska udała się do Helsingborga, gdzie spotkała się z członkami gangów i lokalnymi pracownikami socjalnymi. Od środka sytuacja wygląda jeszcze gorzej niż w mediach.