Armenia: Caught in the Middle
Caught between the regional powers of Turkey, Russia, and Iran, Armenia is constantly fighting for survival in the powder keg that is the Caucasus. A deep insight into the recent history of Armenia including its independence from the Soviet Union and the struggle to hold onto Nagorno-Karabakh.