Re: Iceland's Volcano Town
The port town of Grindavik in Iceland had to be evacuated in November 2023, threatened by a volcanic eruption. Dangerous fissures and cracks opened up which made many houses uninhabitable. When the evacuees returned home two months later, was the volcanic eruption really over?