Conflict and Culture Wars in Russia30 min
Since the Ukrainian offensive into the regions of Belgorod and Kursk, the ‘special military operation’ has arrived on home soil for the Russian people. As a result of these military setbacks, individual freedoms are being tightened even more in Russia.