Izrael: wojna bez końca?
Rosyjski rząd twierdzi, że wojna, którą prowadzi w Ukrainie, nie może rozlać się na terytorium Rosji. Jednak ukraińska ofensywa na Biełgorod i obwód kurski stawia pod znakiem zapytania te twierdzenia i podkopuje zaufanie do Kremla i jego gospodarza. W odpowiedzi na to zagrożenie, w Moskwie i nie tylko, władza drastycznie ogranicza swobody osobiste.