Fear and Repression in Belarus31 min
Since the anti-government protests in Belarus in 2020, the international media has disappeared. But the population still lives in fear with the secret service hunting down dissidents by analysing video footage of the protest using AI. Tracks East meets with Belarusians to find out what life is like in the country.