Represje w Białorusi31 min
Dlaczego nikt już nie mówi o Białorusi? Świat zainteresował się nią, gdy w 2020 r. Białorusini i Białorusinki walczyły o demokrację, ale czy Europa zdaje sobie sprawę, że represje trwają do dziś? Ponad 300 tys. osób musiało opuścić kraj. Spotykamy się z białoruską opozycją na emigracji.