I Had Nothing
The production of “Shoah”, Claude Lanzmann's film about the holocaust released in 1985, was an immense undertaking and over a decade in the making. Lanzmann travelled across the world for the film to interview holocaust survivors, witnesses and perpetrators. This documentary traces the making of this landmark film.