Dessous des images 2026 (68/110)
No pain, no gain! Constantly overcoming one’s pain barrier is part of competitive sport. And injuries are just as much a part of a successful sports career as trophies. The striking photo of injured French pole-vaulter Margot Chevrier brings home how suffering and injury is an integral part of elite sport.