Igrzyska olimpijskie, igrzyska cierpienia?11 min
Dramatyczna kontuzja tyczkarki Margot Chevrier została uchwycona w Glasgow, 2 marca 2024 r. przez fotografa AFP François-Xaviera Marita. Zdjęcie z góry podzieliło sieć, ku przerażeniu niektórych i aprobacie innych. Dla Bernarda Andrieu, filozofa sportu, widoczność wypadku sportowca jest częścią fascynacji, jaką wyczynowi sportowcy budzą w opinii publicznej.