United-Kingdom: Between Trump and the EU
Since the Russian invasion of Ukraine in February 2022, Eastern European countries have felt directly threatened by Putin's expansionism. They are calling on support from Nato, whilst worrying about the isolationist turn that Donald Trump's administration could take.