Laufey: Sounds Like Art
Icelandic prodigy Laufey invites you into her mesmerising world for this edition of Sounds Like Art, where music meets the visual arts. A colourful outing to the Barberini Musuem in Potsdam, home to many masterpieces from Impressionist greats like Monet, Munch and Signac.