The Songs of Joni Mitchel
Kate Stables, Jesca Hoop and Lail Arad perform the music of Joni Mitchell with a host of great musicians at the Casino de Paris in a celebration of the songwriting and political commitment of the great folk musician. With Yaël Naïm, Charlie Winston, and Delgrés.