Citizens of the Reich
The German Reichsbürgerbewegung (Reich citizens movement) rejects the post-war democratic order and wants to rip up the German constitution. Suspected of involvement in a 2022 coup d’état plot, the movement is growing. Who are its members? And why do they want to do away with democracy?