Niemiecka skrajna prawica
„Obywatele Rzeszy” to organizacja skupiająca tysiące Niemców, którzy chcą zerwać z rządami prawa. Ten skrajnie prawicowy ruch, który od wybuchu wojny w Ukrainie zaczął rosnąć w siłę, postuluje zerwanie z systemem i stworzenie własnych struktur społecznych. Kim są „Obywatele Rzeszy”? Co ich napędza i czego się boją? Reportaż.