Paul Van Dyk
Internationally-renowned DJ Paul von Dyk grew up in East Berlin. He made a name for himself on the scene with his track "For an Angel" in 1998. Since then his success has grown exponentially, with a strong collection of studio albums and remixes for the likes of U2 and Depeche Mode.