Paul Van Dyk
Paul von Dyk - DJ o światowej renomie - dorastał w Berlinie Wschodnim. W 1998 r. zasłynął utworem "For an Angel". Od tego czasu jego sukces trwa nieprzerwanie, a jego pozycji nic nie jest w stanie zagrozić. Berlińczyk ugruntował swoją pozycję na przestrzeni lat, utrzymując swoją popularność dzięki licznym albumom studyjnym czy remiksom dla takich artystów jak U2 czy Depeche Mode.