The Prigozhin Papers
An exclusive investigation into the Russian paramilitary organisation Wagner, headed by oligarch Yevgeny Prigozhin. 2,500 documents were leaked from Prigozhin’s servers by anti-Putin hackers, shedding light on this secretive group of mercenaries, a key element in the war in Ukraine.