Is Russia’s hybrid war entering a new phase?
Between 2023 and 2024, Russian acts of sabotage in Europe more than tripled. Russia seems to be getting more confident. The swarm of drones that flew brazenly into European airspace last week proved that – along with frequent acts of arson, damage to infrastructure and hacking of healthcare systems. Europe – and NATO – must decide how to respond without launching a full-on conflict, and where the line is in this murky game of hybrid warfare.