Re: Stranded in Northern Cyprus
Hubert is from Cameroon and dreams of studying in Europe. The relatively easy visa procedure and the low university fees in Northern Cyprus are a big draw for him and other foreign students. The further education sector in Northern Cyprus is positioning itself as a cheaper alternative to studying in the European Union. But with many African students disappointed, is it keeping its promises?