Re: Studia na Cyprze Północnym
Hubert jest Kameruńczykiem i marzy o studiach w Europie. Jednak o wiele łatwiejsze może to być na Cyprze Północnym, gdzie są uproszczone procedury wizowe i niskie opłaty uniwersyteckie. Wielu zagranicznych studentów przybywa na tę śródziemnomorską wyspę z ogromnymi nadziejami. Ale czy są one do spełnienia?