Re: Retirement in Bali
More and more Europeans are choosing to retire in Bali. George Mertens left his native Belgium for the beautiful Indonesian island and hasn’t looked back. Life is significantly cheaper and the climate much warmer. But what does this large influx of older residents mean for Bali?