Re: Emerytura na Bali
Emerytura na Bali, „wyspie bogów”? Czemu nie! W 2022 r. największą społeczność imigrantów-emerytów stanowili Francuzi i Niemcy. Jednak czy to opcja jedynie dla najbogatszych?