Ukraine: Olympic boycott on Social Media12 min
In a video posted on social media in February 2023 by the Ukrainian Ministry of Defence, a Russian athlete launches a javelin which transforms into a missile. Three other clips were created at the same time urging the international community to boycott Russian sport.