Ukraina, Igrzyska Olimpijskie i bojkot Rosji12 min
Ukraińska kampania propagandowa wykorzystuje filmik, w którym oszczep staje się symbolem ataków Rosji na Ukrainę. Wzywa do bojkotu udziału Rosji i Białorusi w Letnich Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu. To część trendu wykorzystywania mediów społecznościowych do promowania politycznych interesów i potępienia działań Rosji.