Re: Polish Border Bazaars
All over Europe, prices are rising with rampant inflation. At the border bazaar in Łęknica, Poland this is not the case: Local stalls and shops have to keep prices low so as not to scare off German customers - the main buyers who cross the border looking for bargains. But low prices are not without consequences in a country where inflation is one of the highest in Europe. How do you make money, live with dignity and not lose customers in the process?