The Biosphere Experiment
Engineer Corentin de Chatelperron and eco-designer Caroline Pultz are conducting a bold experiment: They want to live for 120 days in the Mexican desert self sufficiently. Can they survive with the bare minimum and some ingenious low-tech design?