ARTE ReportageUkraine: Volunteers in Donbas
In the Donbass, hundreds of civilian volunteers are risking their lives to supply Ukrainian soldiers on the front line, organise the evacuation of civilians and the wounded, and distribute food and medical aid to displaced people.