ARTE ReportageWolontariusze z Donbasu
Były przedsiębiorca budowlany Jurij od kilku miesięcy pracuje jako wolontariusz w Donbasie. Wraz z setkami podobnych ochotników dostarcza wojsku zaopatrzenie i wspiera ludność cywilną. Choć nie jest tak spektakularna jak walki żołnierzy, ta praca to ważny element ruchu oporu przeciwko siłom rosyjskim.