An investigation into four of the world's largest Chinese triads, whose global influence has grown steadily over the years. Episode 2: In 1997 and 1999, the retrocession of Hong Kong and Macau to the People's Republic of China offered the triads the opportunity to make a pact with their old Communist enemy.