Venice’s resident population is sinking as 30 million tourists visit every year. Can the last Venetians be saved?
This vertical slum was a hotbed of crime, but also full of factories, cheap shops and a strong community.
In her battle against Ronald Reagan, activist Angela Davis became the icon of an entire generation.