China and Russia: Firm Friends?
Huge territories, communist legacies, authoritarian leaders: China and Russia have much in common, as the good personal relations between Xi Jinping and Vladimir Putin seem to show. Mapping the World demonstrates that behind the façade, the two countries have a much more complex and ambivalent relationship.