Denmark: A Time of Danger13 min
Denmark occupies a strategic position between the North Baltic Seas. A model of economic, social and ecological success, it has been weakened by climate change and now faces two further threats: Donald Trump's predatory ambitions over Greenland and intimidation from Russia.