Drones: New Warfare
Egypt is the country of the pharaohs and Abdel Fattah al-Sissi, at the head of the country for almost a decade, often likes to hark back to this glorious past. This nostalgia is a common thread among the leaders of modern Egypt, from Mehmet Ali, Nasser, Sadat, Mubarak, to Morsi.