Egipt: "Syndrom Faraona"13 min
Egipt to kraj faraonów i Abdela Fattaha al-Sissiego, który od 2014 roku stoi na czele państwa. Al-Sissi kontynuuje tradycję poprzednich prezydentów i ich zamiłowanie do wielkości. Przyglądamy się modelom rządzenia we współczesnym Egipcie i zastanawiamy się, czy możliwe jest zerwanie z przeszłością.