Russia: Journey to a Divided Country22 min
Some Russians feel unfairly condemned by international sanctions and deplore their government. Others believe in Putin and in state television; and agree with the Russian Orthodox Church, which says the West is decadent. But despite all the propaganda, thanks to the Internet, Russians who want to know the truth can find the truth.