The Reichstag Fire
Berlin: 27 February 1933. Witnesses see the German parliament become engulfed by flames soon after nine o’clock in the evening. This event was a pivotal moment in the rise of the Nazi dictatorship and the true authors of this act of arson remain shrouded in mystery. This meticulous documentary attempts to answer the question: Who really burned down democracy?