Women and Algorithms (2/5)
The Miracle Morning is all the rage among female internet users. Too much work? No worries! Get up at 5 in the morning, and you'll magically have time for your yoga, your healthy breakfast and your perfectly tidy house. But that flurry of superhuman productivity hides an obvious truth: the unequal division of domestic labour, in which women must somehow transcend the space-time continuum just to keep up.