Women and Algorithms (5/5)
Did you know that you can get a perm for your eyelashes, have your under-eye circles injected away, and get your lips tattooed? Female social media spaces are driving new cosmetic treatments and 'improvements', with an underlying message: it's no longer enough to be young and pretty, you have to be pretty perfect.