Women and Algorithms (4/5)
On YouTube, there are plenty of life hacks for everyday living, including tips on leading a more eco-friendly lifestyle. That's how female internet users started monitoring their electricity consumption and the weight of their waste. But women are now crumbling under the labour of making everything from scratch.