Kobiety i algorytmy (4/5)
Na YouTube można znaleźć wszelkiego rodzaju "life hacki", w tym wskazówki dotyczące bardziej świadomego ekologicznie życia. Zacząłem więc obserwować zużycie energii elektrycznej i dokumentować wagę moich śmieci. Aż do momentu, gdy zapadłam się pod pół toną wielorazowych pieluch do prania. Jak to mówią, dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane!