Women and Algorithms (3/5)
Dear Diary, at first, writing in you was just about getting better organised. Creating a personalised journal to cure for my mental overload. But then it spiralled out of control, with illustrations and stickers imported from the other side of the world. I found myself spending more time decorating you than replying to emails, and tracking my sleep instead of actually sleeping. Oh, my lovely, labour-intensive, bullet journal... I might have to bite the bullet and quit.