Kobiety i algorytmy (2/5)
Czas dla siebie jest bardzo ważny! Ale jak kobieta może to zrobić, gdy ma już podwójny dzień pracy? YouTube ma rozwiązanie: potrójny dzień pracy! Sekret to wstawać trochę wcześniej. Odrobina cytryny, trochę ćwiczeń i pozytywne nastawienie - i Miracle Morning gotowy. To co, zaczynamy?