Kobiety i algorytmy (1/5)
Chciałam się tylko wiedzieć, jak wyczyścić pleśń z fug mojej wanny, a wpadłam w świat gąbek, lokówek i kraciastych serwetek. Po godzinie chciałam rzucić wszystko i iść kupić fartuszek... Czy to jest ten tak wychwalany postęp?