DIY Punk in Germany17 min
DIY is more than just an abbreviation - it's attitude, resistance and community all rolled into one, driven by a desire for independence. "Tracks" takes a look at the DIY scene in Berlin and Leipzig and meets people who are building spaces, labels and workshops with little money but a lot of passion.