DIY po niemiecku17 min
DIY – trzy litery, za którymi stoi cała filozofia oparta na niezależności, wspólnotowości, oporze przeciwko wszechobecnej logice rynku. Tracks odwiedza Berlin i Lipsk, dwa ośrodki tej niezależnej kultury, gdzie pasjonaci tworzą inkluzywne przestrzenie, wydawnictwa i imprezy za minimum kosztów.