Do We Need Alpha Males?
We cannot escape our fate and we cannot escape ourselves. But we also have our limits: confused thinking, misleading intuitions, unrealiable memories... What consequences do these potential errors have on our relationship to the world and to ourselves? Just how far can we trust ourselves?